woensdag 27 december 2017

Afsluiting 2017


En zo zitten wij alweer in de laatste week van 2017. Wat is dit jaar omgevlogen en wat hebben wij een stappen gemaakt! Hier gaan wij met veel enthousiasme mee door, er staan ook zoveel leuke activiteiten op de planning.

Quiltfestival Noord Groningen
Als eerste is Groningen natuurlijk aan de beurt voor onze groep teQStiel met Wonderkamer 1.0,  maar ook voor mij persoonlijk.
In 2016 heb ik voor de wedstrijd van het quiltfestival Noord Groningen, de derde prijs gewonnen in de categorie Art-Quilts.

Tijdens de komende wedstrijdtentoonstelling, in de Nederlandse Hervormde Kerk van Warffum, mag ik naast het werk waar ik de prijs mee heb gewonnen, ook nog met nieuw werk exposeren.
Hier een klein kiekje van het werk waar ik op het moment mee bezig ben.

Wevershuis Leiden
Eind 2018 mogen wij met de Wonderkamer2.0 een aantal weken exposeren in het Wevershuis in Leiden, ook ontzettend leuk. Wij gaan knallen in het nieuwe jaar!





Rest mij nog om jullie, namens ons allemaal van TeQstiel , een fantastisch uiteinde toe te wensen met lekkere oliebollen en Champagne. Dat 2018 een inspirerend en creatief jaar mag worden en ik hoop jullie op één van onze tentoonstellingen te mogen ontmoeten!


Creatieve groet,

Marjoleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten