woensdag 10 januari 2018

SOCK's

Vorig jaar ben ik gestart met een zeer bijzonder onderzoek naar de belevingswereld van... sokken
En dan vooral de sociaal-emotionele en psychologische achtergrond van deze Stunningly Odd and Complex Keepsakes, of kortweg SOCK's

De belangrijkste vraag voor mij is: hebben sokken gevoel?

Dus heb ik sokken verzameld onder bedden, achter de bank, in de hondenmand en zelfs in het pluizenfilter van mijn wasmachine en deze, vaak eenzame exemplaren, opgenomen in mijn onderzoeksprogramma.

Op de volgende foto's zijn wat testresultaten te zien...

 SOCK #1 Grey Mouse


 SOCK #2 Mixed Up

SOCK #3 Grieve Together

Maar als je echt nieuwsgierig bent, kom je op 8, 9 of 10 juni kijken in molen De Grote Geert in Kantens tijdens het Textielfestival Noord-Groningen!

Groetjes, Christel Sins-Camp


2 opmerkingen:

Joke Hardenbol zei

Wat een origineel idee! Ik zie ze vast in Groningen want daar ben ik zelf ook. Groet, Joke

marjolein zei

Geweldig!

Een reactie posten